pondělí 11. června 2012

Day 01: Oblíbená kniha

Rozhodla jsem se zapojit do 30 day book chalange. Sice je to už dlouho, co to bylo pořádáno, ale já si řekla, že bych to mohla zkusit.Takže o co vlastně půjde.Jde o to, že budu po dobu 30 dnů přidávat knížky na jakési téma.Teď je to třeba téma má oblíbená kniha.


Takže moje oblíbená kniha.Celkem těžké téma, jelikož oblíbených knížek mám opravdu hafo. Nakonec jsem se,ale rozhodla pro Válečníky od Erin Hunter.

Tato knížka je vážně skvělá, i když některým z vás se už bude určitě zdát jako knížka pro mladší, ale já musím říct sama za sebe, že tato kniha mě naprosto pohltila.Asi, proto, že tak strašně miluji kočky a jejich povahu.Jsou to vážně úžasná stvoření, která mají svou hlavu.Mám na nich nejradši jejich hrdost a autoritu, která z nich vyzařuje každým krokem.

Asi, proto se mi tato knížka tolik líbí je tu vážně skvěle vystihnuta povaha  těchto malých šelmiček.Jsou tu také uvedeny jisté dojemné scény, které knížku nenechávají chladnou.No je to prostě skvělá knížka a určitě ji doporučuji všem milovníkům koček i těm starším!

Žádné komentáře:

Okomentovat